26 Haziran 2013 Çarşamba

Farklı bir zamanda farklı bir yerde ...(1)

    Her şey o kadar karmaşık başladı ki bu yaşadıklarımın nereden , ne zaman , nasıl gerçekleştikleri meçhul . Ama size hikayemin başladığı o korku dolu günlerimin geçtiği izbe yerden elbette bahsedeceğim ...
   Ben her şeyde eğlence arayan biriydim . Bana göre her engel aşılabilir ve aşılırken bile eğlenenler vardır . İşte öyle değilmiş , bir takım fedakarlıklar , yüzleşmeler , sorumluluklar , en önemlisi özgüven o kadar gerekli ki ...
   Birkaç saat sonra yola çıkacaktık her zamanki gibi bavul hazırlama işlemini son dakkaya bırakmıştım neyse ki yetişirdi yanıma çok bir şey almayacaktım kısa bir okul gezisi olacaktı eğleneceğimize emindim :) En yakın arkadaşım da bizimle gelecekti :) işin aslı okuldaki arkadaşlarımdan daha fazla gelmesini istediğim tek kişiydi o :) her şeyi neredeyse her şeyi birlikte yapmıştık orta okulda Almanya'ya gitmiştik mesela :) Fazla dağıtmayayım saat 21 . 00 civarındaydı bavulum artık hazırdı okulda buluşacaktık . Babamlar beni okula bıraktı , arkadaşlarım da yavaş yavaş gelmeye başladı ve otobüse doluşup yolculuğa başladık ... Tahminen saat 10 civarı orda olacaktık sabah yerleşmek çok daha iyi gelmişti .
   Hani insan bazen korkar ama neden korktuğunu bilmez ya işte öyleydi . Koridorlara bakıyorum boş ve eski .. Aşağıya inerken arkadaşımı gördüğümü hatırlıyorum , günaydınlaştık ve çok garip bir yer olduğunu söyledim bana hak verdi . Daha önce gittiğimiz o bilmem kaç yıldızlı otellere benzemiyordu sonuçta .. O sırada koridorun karşısında bize doğru gelen muhtemelen oda temizlikçisi olan bi adamı gördüm . Adamın yüzünde pis bir ifade vardı ve sırıtıyordu . Arkadaşımı da alıp yürümeye başladım daha doğrusu koşmak gibi sadece biraz daha yavaşı kaçıyorduk ... Neler olduğunu anlayamadım ama kaldığımız yerin bir otel olmadığını ve çok daha korkunç garip ve bir takım insani özelliklerini yitirmiş insanların orada yaşadıklarını gördüm .
   Biraz onlardan bahsetmeliyim aslında korktukları ortak birşeylerimiz vardı ama bizim de onlar gibi olacağımızı tahmin ediyorlardı . Saçlarının bir kısmı yoktu pislikten neredeyse öleceklerdi . giysileri çok eski zamanlardaki gibiydi uzun elbiseler ama hafif kumaşlar gözlerindeki sarılık .. Beni en çok korkutan dişlerdir her zaman dişlerinin bir kısmı yoktu bir kısmı da çürüktü , konuşmaları yavaş ve tedirgin ediciydi ..Eskiden onlar da bizim gibiydiler ... Onlar gibi olmamak için oradan çıkmamız gerektiğini biliyorduk . Bunu nasıl yapacağımızı planlamalıydık sadece .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder