24 Haziran 2013 Pazartesi

Neden ? :)

Aslında AFS ile herhangi bi ülkeye gittikten sonra açıp anılarımı yazmak istemiştim . Tüm basamakları atladım hepsi de kolay ama elenecekmişsin gibi heyecan vericiydi :) bu konuda yardım edebilirim neler soruyorlar nelere dikkat edilmeli falan filan ... Adana'ya gitmek bile heyecan vericiydi o kadar fazla anımız oldu ki :) birlikte zaman geçirmeyi sevdiğim arkadaşlar edindim onların aslında farklı ortamlarda farklı insanlar olduğunu gördüm :) tecrübeler..  yani o süre bile harika ve verimliydi :) o sırada ygs ve lys mağduruydum bir süre derslerden kaçmak harikaydı :D Farklı bir şeye bağlandım ve o yolda yürürken gerçekten istediğim bir şeye yürüyormuşçasına mutluydum :) 11 ayın uzun gelmesi taahhütnamenin olması gerektiği gibi katı kurallar taşıması beni korkuttu ve ben de tüm formlarımı doldurup göndermiş olmama rağmen taahhütnameyi göndermeyip gitmekten vazgeçtim :) kendimce sebeplerim vardı . Orda lise okumak garip geldi mesela o seneyi üniversiteli olarak değerlendirmek daha cazipti ne bileyim önceleri hata gibi geldi ama şimdi öyle hissetmiyorum pişman değilim mesela sonuçta bu da bir tecrübe ve belki de bir senemi çok daha iyi değerlendireceğim :) ciddi bir konu anlayacağınız :) ve şimdiki amacım sadece düşüncelerimi temizlemek için yazmak :) belki yardımcı olmak belki rahatsız etmek bu kısmı bilemem :) ama ben yeni bir hayata merhaba diyorum '' Neden? '' sorusunu aşarak . Çünkü ''Neden? '' sorusu insanı geçmişe yönlendirir :) kendinize iyi bakıııın :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder