25 Haziran 2013 Salı

Gerçek Hayat

  Nail Shop Paris diye bir kore dizisine başladım . Dizi garip bir şekilde çekici , eğlenceli tavsiye ederim :) Her bölümde harika güzel hayatlar görüyorsun lakin vallahi öyle değil :D mesela ben sarışın tercih ediyorum Allahım verdikçe veriyor ama esmeeer :D ya da şey oluyo mesela birinden hoşlanıyorum arkadaşı benden hoşlanıyor düşünsene aşk üçlüsünü :D neyse ben burda boşuna çabalıyorum her zaman sevene gidilmesi gerek çünkü orda gördüğün değerin haddi hesabı yok :)
  En iyisi karşılıklı sevgi , ben herkesin gerçek aşkını bulacağına inanıyorum hadi diyelim ki bulamadık diğer tarafı var bunun hiç umutsuz olmaya gerek yok :)
  Okuyucu erkek ya da kız olabilirsin kadın olabilirsin mesaj atmak , aramak hiç zor değil eğer buna değeceğini düşünüyorsan lütfen durma :))
  Hayatta en önemli şey keşkelerle yaşamamaktır :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder